Naszą misją jest kreowanie trendów w branży dekoracji okolicznościowych. Dzięki nim chcemy budować nastrój:) Dbamy o wysoką jakość naszych produktów. Mamy niebanalny design! Cechuje nas stały i dynamiczny rozwój. Prawdę mówiąc robimy furorę w Europie. W ciągu ostatnich 10 lat nasza sprzedaż wzrosła o 1000%! Wspólnie tworzymy organizację na najwyższym poziomie. Jesteśmy w tym mocni. Aktualnie zatrudniamy 150 osób, a naszą siedzibą jest Szczecin. Można u nas kupić artykuły na wszystkie imprezy – baby shower, chrzest, komunię, urodziny, wieczór panieński i kawalerski, wesele, ślub, Boże Narodzenie, Sylwestra, karnawał, Halloween, czy Walentynki, są też artykuły dla florystów.



Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Nasza sprzedaż oparta jest o działalność tysięcy dystrybutorów w Polsce i za granicą. Są to zarówno duże sieci sklepów, w tym specjalizujące się w dekoracjach, duże hurtownie dekoratorskie oraz mniejsze sklepy, także te indywidualne. Większość dekoracji produkujemy sami. Rzadko zdarza nam się zamawiać gotowe produkty, ale nawet w takim przypadku dodajemy coś od siebie - np. tworząc dla nich własne opakowania.



Zbudowaliśmy wielojęzyczny dział handlowy oraz dział obsługi klienta. Wystawiamy się na targach branżowych, takich jak Spielwarenmesse w Norymberdze. W związku z tym, że zdobywamy kolejne rynki, potrzebujemy kolejnych pracowników. Stale poszukujemy osób ze znajomością języków obcych do różnych działów.
Chcesz uczestniczyć w budowaniu globalnej firmy? Aplikuj!
Dział projektowy. To tutaj rodzą się i realizują najśmielsze pomysły na najlepsze dekoracje okolicznościowe w Europie. Zespół projektowy liczy aktualnie kilkanaście osób, wśród których są osoby odpowiedzialne za: kreowanie nowej oferty, weryfikację wymagań technicznych i certyfikatów jakościowych, czy przygotowanie zdjęć produktowych.



Dział handlowy. To osoby odważne, ambitne, otwarte, z dużym temperamentem i olbrzymim potencjałem handlowym. Osoby te świetnie radzą sobie zarówno w kontakcie bezpośrednim z klientem, jak i kontakcie telefonicznym, czy mailowym. Aktualnie dział liczy kilkanaście osób, każda z nich odpowiedzialna jest za dany region geograficzny. Dział handlowy obsługuje klientów z 35 krajów w 8 różnych językach: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, rosyjskim, włoskim.

Dział BOK. Pracownicy Biura Obsługi Klienta to osoby wykazujące się dużym zaangażowaniem i pełnym profesjonalizmem związanym z obsługą klienta biznesowego. Ich mocną stroną jest znajomość wielu języków obcych. Kompetencja ta potrzebna jest w realizowaniu bieżących zamówień, wspieraniu klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych oraz w wymianie korespondencji e-mailowej oraz telefonicznej. Pracownicy BOK doskonale radzą sobie także z nowymi wyzwaniami w pracy.

Dział finansowo-księgowy. Pracownicy działu finansowo-księgowego to osoby niesamowicie cierpliwe, dokładne i precyzyjne. Ich zadaniem jest księgowanie dokumentów, rozliczanie inwentaryzacji i wykonywanie przelewów bankowych, w związku z realizacją 2 najważniejszych celów: Celem zewnętrznym jest spełnienie wymogów prawnych na potrzeby instytucji zewnętrznych. Celem wewnętrznym jest dostarczenie informacji kadrze zarządzającej, potrzebnych do podejmowania trafnych decyzji biznesowych w naszej firmie.

Logistyka. Możemy pochwalić się logistyką na najwyższym poziomie. Pracownicy działu logistyki zlecają i monitorują kontenerowy transport morski. Zajmują się również organizacją transportu do klientów na terenie całej Europy, czuwając nad procesem dostarczenia przesyłek we właściwe miejsce i w umówionym czasie. Logistyka na wysokim poziomie umożliwia nam w ciągu 48 godzin wysłać towar zamówiony przez klienta i w ciągu kolejnych kilku dni dostarczyć do każdego miejsca w Europie.



Magazyn. Centrum Dystrybucyjne PartyDeco mieści się w parku logistycznym North West Logistic Park przy ul. Kniewskiej w Szczecinie. Magazyn wysokiego składowania klasy A o wysokości składowania 10 m zajmuje powierzchnię 5 tys. m2. Realizowane są w nim procesy przyjęć i wydań towarów. Wszystkie strumienie przepływów w magazynie wspierane są przez nowoczesne systemy komputerowe. Pracownicy magazynu to osoby, które wyróżnia dynamizm w działaniu i wysoka kultura pracy.

Administracja. Jednym z głównych zadań działu administracji jest dbanie o sprawne funkcjonowanie całej infrastruktury w naszej firmie. Tutaj realizowane są zadania związane z utrzymaniem i eksploatacją sprzętu firmowego oraz kontrolą kosztów stałych. W tym właśnie miejscu organizowane jest także stanowisko pracy dla naszego nowego pracownika.

Produkcja. Dział produkcyjny liczy aktualnie ponad 30 osób. To dzięki rękodzielnikom i ich precyzyjnej pracy, tworzymy produkty przyjazne i bezpieczne. Praca w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze może dostarczyć wiele satysfakcji i przyjemności.

Dział zakupów. Zadaniem działu zakupów jest nadzór nad procesem zakupu towarów i surowców dla PartyDeco. Nasi zakupowcy szkoleni są z negocjacji i mają okazje do codziennego kontaktu z kontrahentami polskimi i zagranicznymi. Uczestniczą też w negocjacjach kontraktów zakupowych naszej firmy. Analiza rynku, kontrola historii cen i decyzje zakupowe podejmowane są z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań informatycznych.

Marketing. Dział marketingu dba o wizerunek firmy, buduje świadomość marki PartyDeco oraz buduje wizerunek godnego zaufania pracodawcy. To tutaj powstają i realizowane są kreatywne pomysły, które możemy zobaczyć, obserwując działania naszej marki. Korzystamy z najnowszych trendów marketingu, koncentrując się na wykorzystaniu ogromnych szans, jakie daje nam marketing w internecie.

Dział HR. Dział HR odpowiedzialny jest za rekrutację i rozwój kariery naszych pracowników. To tutaj zapadają decyzje dotyczące profilu osobowościowego potencjalnych pracowników. W tym dziale realizowany jest także plan rozwoju kariery poprzez dobór odpowiednich szkoleń i programów podnoszących kwalifikacje. Dział HR zajmuje się także organizacją eventów i spotkań firmowych. Ważną rolą jest także opieka nad pakietem dodatków w postaci karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej.

Dział Analiz. PartyDeco posiada w ofercie kilka tysięcy indeksów oraz obsługuje kilka tysięcy klientów z całej Europy. Dział Analiz odpowiedzialny jest za przygotowanie raportów, analiz oraz prognoz, niezbędnych w procesie podejmowania decyzji biznesowych. Pracownicy działu kontrolują poprawność, jakość oraz spójność danych w systemie. Nieustannie udoskonalają i wdrażają narzędzia, w celu optymalizacji procesów analitycznych w firmie. Ich głównym narzędziem pracy jest program Excel, choć nieobce są im także zapytania do bazy SQL, technologie Microsoft (SSAS, SSRS), czy programowanie VBA.

Dział Kontroli Jakości. Głównym celem PartyDeco jest dostarczenie produktów najwyższej jakości. Procesy kontroli jakości obejmują w firmie kontrolę w dziale produkcyjnym, u dostawców oraz przy przyjęciu do centrum dystrybucyjnego. Pracownicy Działu Kontroli Jakości koordynują kontrole zlecane firmom zewnętrznym u dostawców zagranicznych, dbają o jakość towaru produkowanego w siedzibie PartyDeco. Są również odpowiedzialni za prowadzenie wzorcowni produktów. Nasi kontrolerzy to osoby wysoko wykwalifikowane, dokładne, pracujące wg zaawansowanych procedur kontrolnych.

Dział IT. Dział IT w naszej firmie jest odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie infrastruktury sprzętowej oraz programowej PartyDeco. W szczególności zarządza nowoczesną serwerownią oraz wydajnymi połączeniami opartymi na technologii 'Thin Client'. Całość zasobów sprzętowych jest rozproszona, a dane są duplikowane w kilku miejscach na świecie. IT to również utrzymanie bieżącego oprogramowania użytkowego oraz wdrażanie nowych systemów wspomagających zarządzanie firmą. Jesteśmy bardzo otwarci na innowacyjne rozwiązania, które już teraz dają nam przewagę nad naszymi europejskimi konkurentami.

Salon firmowy to sklep przy ul. Kolumba 1 znany Szczecinianom od ponad 15 lat. Dla PartyDeco to poligon doświadczalny umożliwiający testowanie nowych linii produktowych. Miła atmosfera i możliwość pracy z najnowocześniejszymi systemami ekspozycji i wyjątkowym asortymentem ozdób będzie świetną okazją do rozwoju dla osób posiadających poczucie estetyki i pragnących zdobyć umiejętności z zakresu obsługi klienta. To często brama do kariery w PartyDeco - stąd wywodzi się wielu pracowników innych działów firmy.
PartyDeco jest największym producentem i eksporterem dekoracji party w Europie. Wielkość sprzedaży firmy od kilku lat rośnie w tempie ok. 30 proc. rocznie. Za to tempo redakcja „Pulsu Biznesu” przyznaje od 2013 roku PartyDeco statuetkę Gazeli Biznesu. W tej chwili zatrudniamy w Szczecinie 150 osób – w siedzibie głównej przy ul. Piskorskiego i w części magazynowej w kompleksie North-West Logistic Park.



.
.